بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا، لیست ۶تایی از بهترین مدل‌ها

در دنیای مدرن امروزی، انتخاب یک تلویزیون مناسب بسیار چالش‌برانگیز است، خصوصاً وقتی پای برندهای معتبر و مدل‌های متنوع آن‌ها در میان باشد. تلویزیون‌های ۶۵ اینچ اسنوا با تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های هوشمند خود، یکی از گزینه‌های برتر در بازار ایران به شمار می‌روند. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. از کیفیت تصویر 4K و HDR گرفته تا امکانات هوشمند و سیستم صوتی دالبی و هر آنچه نیاز دارید را در ادامه در اختیارتان گذاشته‌ایم تا تجربه‌ای لوکس و کامل از تماشای تلویزیون داشته باشید.

بهترین مدل‌های تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

ازجمله بهترین مدل‌های این تلویزیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

شمارهمدل
۱تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل  SSD-65SK700UD
۲تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SK710UD
۳تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ هوشمند مدل SQL-65QK800UD
۴تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SQL-65QK16000UM
۵تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SA620U
۶تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SK15100U
لیست بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

۱. تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SK700UD

تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK700UD با تصویری از تخت جمشید
تلویزیون Snowa SSD-65SK700UD

تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل  SSD-65SK700UD برای علاقه‌مندان به تجربه تماشای تصاویر واضح و زنده با کیفیت 4K بسیار مناسب خواهد بود. این تلویزیون با صفحه نمایش ۶۵ اینچ LED و پنل IPS، زوایای دید گسترده ۱۷۵ درجه را ارائه می‌کند که برای تماشای راحت از هر زاویه ایده‌آل است. نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی‌ثانیه، تصاویر روان و بدون تاری را تضمین می‌کند. فناوری Ultra HD 4K باعث می‌شود که جزئیات بسیار واضح و رنگ‌ها شفاف و طبیعی به نمایش درآیند.

در مقاله بهترین تلویزیون اسنوا به صورت کامل بهترین مدل‌های این برند را معرفی کرده‌ایم.

این تلویزیون گزینه مناسبی برای تماشای فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و سایر محتواهای چندرسانه‌ای با کیفیت فوق‌العاده است که از نظر برخی از افراد، این مدل، بهترین تلویزیون مدل ۶۵ اینچ اسنوا به حساب می‌آید.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحه نمایشLED
کیفیت تصویر4K
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر۱۶:۹
توان خروجی صدا۳۰ وات
سیستم عاملاندروید

این تلویزیون در حالت کلی می‌تواند ۳۰ وات صدا تولید کند. به همین خاطر اکثر کاربران دیگر نیازی به بلندگوی جداگانه ندارند.

۲. تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SK710UD

تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK710UD با تصویری از دریا و کشتی‌ها
تلویزیون Snowa SSD-65SK710UD

تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SK710UD یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به تجربه بصری متمایز است. صفحه نمایش Ultra HD (4K) در نسبت تصویر ۱۶:۹ به شما تجربه‌ خیره‌کننده‌ای خواهد داد. قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر، امکان بهبود کیفیت تصویری با کیفیت پایین‌تر را فراهم می‌آورد. علاوه‌بر این، فناوری HDR به شما اجازه می‌دهد از رنگ‌های واقعی و کنتراست عمیق لذت ببرید. در بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا با قابلیت ضبط برنامه‌ها (PVR)، می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را ضبط کرده و در زمان دیگری تماشا کنید. پنل +A، قابلیت HLG و HBBTV کیفیت تصویر فوق‌العاده و تجربه تماشای لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحه نمایشLED
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
تعداد بلندگوها۲ بلندگو، هر کدام ۱۵ وات
استانداردهای صوتیDolby Digital, Dolby Digital Plus
سیستم عاملAndroid 9
قابلیت‌های هوشمنددستیار صوتی، اشتراک‌گذاری موبایل، مرورگر وب

۳. تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ هوشمند مدل SQL-65QK800UD

تلویزیون اسنوا مدل SQL-65QK800UD با تصویری از بالون‌ها
تلویزیون Snowa SQL-65QK800UD

تلویزیون اسنوا 65 اینچ هوشمند مدل SQL-65QK800UD با صفحه نمایش بزرگ و کیفیت تصویر عالی، امکانات جذابی را برای کاربران فراهم می‌کند. این تلویزیون مجهز به اتصال بی‌سیم Wi-Fi و بلوتوث است که امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. علاوه‌بر این، دارای ورودی آنتن، خروجی هدفون و درگاه Component است که انعطاف‌پذیری بیشتری را به دنبال دارد. بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ با ریموت کنترل و باتری، کاربری آسان را برای شما تضمین می‌کند. از طرفی باید در نظر داشت که میزان مصرف برق ۲۶۰ وات و حافظه رم ۱.۵ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، کارایی مناسبی را برای استفاده از رابط هوشمند Android 9 فراهم می‌کند.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
کیفیت صفحه نمایش4K ultra HD
تکنولوژی صفحه نمایشQLED
رزولیشن۸.۳ میلیون پیکسل
تکنولوژی HDRدارد، HDR10
توان خروجی صدا۳۰ وات، دو بلندگو ۱۵ وات
سیستم عاملاندروید ۹

با سیستم‌عامل پیشرفته تلویزیون اسنوا مدل SQL-65QK800UD، می‌توانید دستگاه‌تان را از طریق وای‌فای به اینترنت وصل کرده و فایل‌های صوتی و تصویری آنلاین پخش کنید.

۴. تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SQL-65QK16000UM

تلویزیون اسنوا مدل SQL-65QK16000UM با نمایش ترکیبی از رنگ‌ها
تلویزیون Snowa SQL-65QK16000UM

تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SQL-65QK16000UM در بین محصولات اسنوا توانسته سروصدای زیادی به پا کند که به‌عنوان بهترین تلویزیون مدل ۶۵ اینچ اسنوا مطرح می‌شود. این تلویزیون مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای قدرتمند، سیستم عامل اندروید ۹ و رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت دستورات صوتی فارسی است. علاوه‌بر این، امکاناتی از قبیل ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR، خاموش شدن خودکار، پشتیبانی از ماشین زمان، اتصال به شبکه بی‌سیم و اینترنت، صدای دالبی دیجیتال، ریموت هوشمند و پشتیبانی از HBB TV در این تلویزیون گنجانده شده است.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحه نمایشQLED
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
HDRدارد، HDR10
توان خروجی صدا۳۰ وات
استانداردهای صوتیDolby Digital, Dolby Digital Plus
سیستم عاملاندروید ۹

۵. تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SA620U

تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SA620U با نمایش یک تصویر انتزاعی رنگی
تلویزیون Snowa SSD-65SA620U

تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SA620U با پنل با کیفیت +A و پنل IPS خود، تجربه تماشای فوق‌العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. این تلویزیون به‌عنوان بهترین تلویزیون مدل ۶۵ اینچ اسنوا، با زاویه دید ۱۷۵ درجه امکان تماشای راحت از هر زاویه را فراهم می‌کند. همچنین با قابلیت پخش محتوای HDR10، رزولوشن ۸.۳ میلیون پیکسل و زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی ثانیه، تصاویر شفاف و روان را به نمایش می‌گذارد.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش      ۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحه نمایشLED, IPS
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
توان خروجی صدا۳۰ وات با دو بلندگوی ۱۵ وات
استانداردهای صوتیDolby Digital, Dolby Digital Plus
سیستم عاملاندروید
اتصالات        وایفای، بلوتوث،‌ HDMI و USB

۶. تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SK15100U

تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK15100U با نمایش چوب‌های رنگی
تلویزیون Snowa SSD-65SK15100U

تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ مدل SSD-65SK15100U برای دوست‌داران تکنولوژی و کیفیت تصویر بالا ساخته شده است. این تلویزیون با گیرنده دیجیتالی و تیونر DVBT2 امکان دریافت سیگنال‌های دیجیتالی را فراهم می‌کند. ۳ درگاه HDMI 1.4، یک درگاه HDMI 2 و یک درگاه کامپوزیت، گزینه‌های متنوعی برای اتصال دستگاه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر‌این، قابلیت اتصال بی‌سیم Wi-Fi، امکان دسترسی به محتوای آنلاین و اشتراک‌گذاری محتوا را فراهم می‌آورد. با این ویژگی‌ها می‌توان گفت که تلویزیون اسنوا 65SK15100U، می‌تواند کاندیدای بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ باشد.

این تلویزیون کارآمد با گرید انرژی A+، صرفه‌جویی در مصرف انرژی را تضمین می‌کند.

ویژگیتوضیحات
سایز صفحه نمایش۶۵ اینچ
تکنولوژی صفحه نمایشLED, IPS
کیفیت تصویرUltra HD – 4K
رزولوشن       ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
استانداردهای صوتیDolby Digital Plus, Surround Sound
توان خروجی صدا۳۰ وات
سیستم عاملAndroid 9

اگر تلویزیون با سایزهای دیگر هم در گزینه‌های خود مدنظر دارید، ما در مطلبی دیگر بهترین تلویزیون خارجی در سایزهای ۴۳، ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ را معرفی کرده‌ایم.

مقایسه ویژگی‌های بهترین مدل های تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

مشخصه / مدل تلویزیونSSD-65SK700UDSSD-65SK710UDSQL-65QK800UDSQL-65QK16000UMSSD-65SA620U
صفحه نمایش 4K
دالبی دیجیتال پلاس
درگاه HDMI
پشتیبانی از فرمت H.265

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا را از کجا بخرم؟

تلویزیون اسنوا روی میز چوبی و کنار گلدان در اتاق
شما می‌توانید بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا را از فروشندگان سایت ترب تهیه کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا، گزینه‌های مختلف را در سایت ترب بررسی کنید. در این سایت بهترین تلویزیون مدل ۶۵ اینچ اسنوا با جزئیات کامل مشخصات فنی و قیمت ارائه شده است. شما می‌توانید با مرور آن‌ها و بررسی ویژگی‌های هر مدل از قبیل کیفیت پنل، رزولوشن، قابلیت‌های ارتباطی و دیگر امکانات، با توجه به نیازها و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

شما می‌توانید فروشنده‌های مختلف انواع مدل‌های تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا را در سایت ترب مشاهده کرده و برای خرید، با بهترین قیمت و حتی به‌صورت حضوری اقدام کنید.

سخن پایانی

خرید بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای تجربه تماشای تلویزیون همراه با تصویری با کیفیت بالا در خانه باشد. با توجه به تنوع مدل‌های موجود در بازار، انتخاب گزینه مناسب نیازمند بررسی دقیق مشخصات فنی، کیفیت پنل، قابلیت‌های ارتباطی و سایر ویژگی‌های کلیدی است. اختلافات موجود بین هریک از این مدل‌ها اکثرا جزئی است. به همین خاطر انتخاب بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ بیشتر به سلیقه شخصی و بودجه شما بستگی دارد.

پرسش های متداول در مورد بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

آیا بهترین مدل تلویزیون اسنوا ۶۵ اینچ قابلیت HDR دارند؟

بله، اکثر مدل‌های ۶۵ اینچ اسنوا از قابلیت HDR10 پشتیبانی می‌کنند که به بهبود کیفیت تصویر کمک می‌کند و رنگ‌ها را واقع‌بینانه‌تر نشان می‌دهد.

سیستم صوتی تلویزیون‌های ۶۵ اینچ اسنوا چگونه است؟

تلویزیون‌های اسنوا معمولا دارای خروجی صدای ۳۰ وات هستند و با تکنولوژی‌هایی مانند Dolby Digital Plus به بهبود تجربه صوتی کمک می‌کنند.

سیستم عامل تلویزیون‌های ۶۵ اینچ اسنوا چیست؟

در حال حاضر اکثر این تلویزیون‌ها دارای سیستم عامل اندروید ۹ هستند که بسیاری از کاربری‌های یک تلویزیون هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهند.

🔗 منبع: snowa

مبینا قراباغی
مبینا قراباغی

من مبینا هستم؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع از دانشگاه خوارزمی. حالا بعد از چند سال تجربه می‌تونم بگم که مهارت رهبری و مشاوره و تخصص‌های متنوع مارکتینگ، سئو ، طراحی سایت، کپی‌رایتینگ و، بازاریابی محتوا و ... دارم. ضمنا این وجه از خودم رو هم شناختم که در عین علاقه به کار تیمی، از تنهایی کارکردن هم لذت می‌برم.
اطرافیانم میگن حس مسئولیت‌پذیری و همدلی بالایی دارم و اگر کاری بهم سپرده شه، تا کاملش نکنم دست برنمی‌دارم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *