بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی نیمه صنعتی؛ از ۱ تا ۱۰

قهوه‌خورهای حرفه‌ای برای تجربه طعم واقعی و اصیل قهوه، به سراغ اسپرسو سازهای نیمه صنعتی می‌روند که امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به اسپرسو سازهای خانگی دارند و صد البته، گران‌تر از آن‌ها هم هستند. در بین برندهای مختلف اسپرسو ساز نیمه صنعتی، مباشی (Mebashi) یکی از گزینه‌های مطمئن و مورد اعتماد است که عملکرد آن نشان داده بیشترین تنوع مدل‌های نیمه صنعتی و بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهد. در این مقاله به سراغ اسپرسو سازهای نیمه صنعتی مباشی می‌رویم تا شما را با بهترین‌های آن‌ها آشنا کنیم.

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی

یک نفر در حال تهیه نوشیدنی با دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی
مباشی، یک برند ژاپنی با سابقه است.

اسپرسو سازهای نیمه صنعتی دستگاه‌هایی هستند که بین مدل‌های خانگی و صنعتی قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها معمولا قدرتمندتر از اسپرسو سازهای خانگی هستند و قابلیت‌های بیشتری برای تهیه انواع قهوه دارند، اما در عین حال به اندازه اسپرسو سازهای صنعتی بزرگ، پیچیده و گران نیستند. کافه‌ها، رستوران‌ها و خانواده‌های پرجمعیت ممکن است به این نوع قهوه‌ساز نیاز داشته باشند.

اگر در مورد انواع دستگاه قهوه و اسپرسو ساز تحقیق کرده باشید، حتما اسم مباشی را به‌عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندها شنیده‌اید. این برند با تمرکز بر کیفیت ساخت عالی، طراحی مدرن و عملکرد سطح بالا، توانسته خودش را مطرح کند. بنابراین، می‌توان حدس زد خرید یک اسپرسو ساز نیمه صنعتی از مباشی انتخاب ایده‌آل و مناسبی است که تا سال‌ها از آن رضایت خواهید داشت.

در ادامه ۱۰ مدل برتر اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر قصد دارید یک دستگاه اسپرسو ساز خانگی با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید، می‌توانید برای آشنایی با مدل‌های برتر، مقاله بهترین اسپرسو ساز مباشی را مطالعه کنید.

۱. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2051

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل ME-CCM2051 از مباشی
دستگاه قهوه ساز ۱.۵ لیتری مباشی مدل CCM2051

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2051 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند به شمار می‌رود. دلیل این امر، قدرت بالا و عملکرد بسیار مناسب این دستگاه است که به شما اجازه می‌دهد انواع نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه از جمله اسپرسو، کاپوچینو، موکا، لاته و بسیاری از نوشیدنی‌های دیگر را به سادگی تهیه کنید. شاید تنها کمبود این مدل، نبود سیستم آسیاب قهوه باشد که معمولا در تعداد زیادی از اسپرسو سازهای نیمه صنعتی وجود دارد. به غیر از این، ME-CCM2051 هیچ ضعف دیگری ندارد.

پمپ ULKA یکی از ضروری‌ترین اجزای اسپرسو سازهای نیمه صنعتی است که آب را با فشار بسیار بالا به درون دسته فیلتر اسپرسو پمپ می‌کند تا عصاره‌گیری از دانه‌های قهوه به بهترین شکل ممکن و به صورت کامل انجام شود.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۱.۵ لیتر
توان مصرفی۱۳۵۰ وات
میزان فشار بخار۲۰ بار
سیستم دم‌آوری بویلر قوی و ریخته‌گری‌شده از جنس آلومینیوم و پمپ ULKA ایتالیایی
قابلیت‌های اضافیدارای سیستم خاموش شدن خودکار، قطع‌کن خودکار، نوردهی کلیدها، نازل بخار، تولید کف شیر، بدنه استیل، نشانگر سطح آب و عقربه فشارسنج
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2051

۲. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2058

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل ME-CCM2058 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۲ لیتری مباشی مدل CCM2051

اگر به دنبال یک دستگاه حرفه‌ای می‌گردید، اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2058 را به‌عنوان بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی به شما معرفی می‌کنیم. این دستگاه ضمن داشتن توان مصرفی ۳۰۰۰ وات که قدرت بسیار زیادی به آن داده، قابلیت اتصال به Wi-Fi هم دارد تا بتوانید از راه دور و از طریق اپلیکیشن موبایل، آن را کنترل کنید. همچنین، سیستم آسیاب قهوه هم دارد که امکان تنظیم درجه آسیاب را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد تا بهترین تجربه ممکن از تهیه یک اسپرسوی دلچسب را به دست بیاورید.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۲ لیتر
توان مصرفی۳۰۰۰ وات
میزان فشار بخار ۲۰ بار
سیستم دم‌آوریبویلر تحت فشار
قابلیت‌های اضافیقابلیت جداشدن مخزن آب، امکان اتصال به Wi-Fi و کنترل از راه دور، سیستم کاپوچینوساز، قابلیت تولید کف شیر، تنظیم میزان بخار، آسیاب قهوه، نوردهی کلیدها، خاموش شدن خودکار با بدنه پلاستیک و فلزی
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2058

بویلر، در واقع یک مخزن آب است که به صورت تحت فشار کار می‌کند. آب درون این مخزن تا دمای مشخصی گرم و سپس با فشار به سمت دسته فیلتر هدایت می‌شود. در اثر این فشار زیاد، آب با سرعت و قدرت بالایی از پودر قهوه عبور کرده و عصاره قهوه را استخراج می‌کند.

یکی دیگر از برندهای برتر دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی، نوا (Nova) است. شما می‌توانید مقایسه اسپرسو ساز مباشی و نوا را در مطالب قبلی وبلاگ ترب مطالعه کنید.

۳. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2110

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل ME-ECM2110 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۱.۵ لیتری مباشی مدل ECM2110

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2110 برای افرادی‌که نمی‌خواهند برای خرید بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی هزینه خیلی زیادی بپردازند، مناسب است. این دستگاه تمامی امکانات پایه و ضروری برای تهیه انواع نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه را در اختیارتان قرار می‌دهد و بهترین خروجی را هم دارد، اما همانطور که از قیمت آن هم مشخص است، نباید انتظار وجود ویژگی‌های چندان زیاد و پیشرفته‌ای نظیر اتصال به Wi-Fi یا آسیاب قهوه را داشته باشید.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۱.۵ لیتر
توان مصرفی۱۳۵۰ وات
میزان فشار بخار۱۹ بار
سیستم دم‌آوری پمپ ULKA ایتالیایی
قابلیت‌های اضافینازل بخار، سیستم کاپوچینوساز، قابلیت تنظیم میزان بخار به صورت دستی، تنظیم ارتفاع خروجی، سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد و نوردهی کلیدها
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2110

در صورت تمایل به آشنایی با دیگر برندها و مدل‌های برتر سازنده دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی، می‌توانید مقاله بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی را مطالعه کنید.

۴. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2056

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل ME-CCM2056 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۲.۵ لیری مباشی مدل CCM2056

اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی مدل ME-CCM2056 یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. این دستگاه دارای یک نازل بخار با فشار ۲۰ بار است که می‌توانید برای تولید کف شیر در نوشیدنی‌های مختلف از آن استفاده کنید. همچنین، آسیاب قهوه هم دارد که بسته به نوع نوشیدنی، درجه آسیاب را به صورت خودکار تنظیم می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۲.۵ لیتر
توان مصرفی۲۸۰۰ وات
میزان فشار بخار۲۰ بار
سیستم دم‌آوریپمپ ULKA ایتالیایی
قابلیت‌های اضافینمایشگر، سیستم کاپوچینوساز، قابلیت تولید کف شیر، نازل بخار، آسیاب قهوه، خاموش شدن خودکار، نوردهی کلیدها و بدنه استیل ضدزنگ
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2056

۵. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2045

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل ME-CCM2045 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۲.۵ لیتری مباشی مدل CCM2045

اگر به دنبال یک اسپرسو ساز نیمه صنعتی باکیفیت هستید که قیمت چندان زیادی نداشته باشد، اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2045 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه توانایی تهیه آب جوش، شیر داغ و کف شیر دارد که می‌توانید در نوشیدنی‌های مختلف از آن استفاده کنید. مدل ME-CCM2045 همچنین، دارای یک بدنه مقاوم و مستحکم از جنس استیل ضدزنگ است که جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه یا کافی‌شاپ شما می‌دهد.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۲.۵ لیتر
توان مصرفی۱۴۵۰ وات
میزان فشار بخار۲۰ بار
سیستم دم‌آوریسیستم Thermoblock (گرمایش بلوک حرارتی)
قابلیت‌های اضافیقابلیت جداشدن مخزن آب، نازل بخار، تولید کف شیر، سینی چکه‌گیر، نشانگر سطح آب و خاموش شدن خودکار
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2045

۶. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2057

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل ME-CCM2057 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۱.۵ لیتری مباشی مدل CCM2057

مدل ME-CCM2057 یکی از اسپرسو سازهای نیمه صنعتی مباشی است که شاید مشخصات آن به اندازه مدل‌هایی نظیر ۲۰۵۸ و ۲۰۵۶ چشمگیر نباشد، اما به همان اندازه توانمند و قابل اتکا است. این دستگاه را می‌توان یک قهوه ساز نیمه صنعتی کم‌مصرف دانست که تمامی امکانات و قابلیت‌های لازم برای تهیه یک نوشیدنی خوش‌عطر و طعم را در اختیارتان قرار می‌دهد تا صبح خود را با نشاط و پرانرژی شروع کنید.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۱.۵ لیتر
توان مصرفی۱۶۲۰ وات
میزان فشار بخار۲۰ بار
سیستم دم‌آوری پمپ ULKA ایتالیایی
قابلیت‌های اضافیآسیاب قهوه، سیستم کاپوچینوساز، نازل بخار، تولید کف شیر، نشانگر سطح آب، محافظت در برابر دمای بالا، خاموش شدن خودکار و نوردهی کلیدها
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2057

۷. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2052

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل CCM2052 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۱.۵ لیتری مباشی مدل CCM2052

قهوه و اسپرسو ساز مدل CCM2052 از برند مباشی را می‌توان هم برای مصارف خانگی و هم مصارف نیمه صنعتی استفاده کرد. این دستگاه ابعاد نسبتا کوچکی نسبت به برخی از اسپرسو سازهای نیمه صنعتی دارد که باعث می‌شود بتوان به راحتی در هر جایی از آشپزخانه آن را قرار داد. همچنین، قابلیت‌های کاملی نظیر مخزن مخصوص شیر، نازل بخار ۱۵ بار و آسیاب قهوه دارد که آن را به یک دستگاه مناسب برای مصارف نیمه صنعتی تبدیل می‌کند. البته، لازم به ذکر است که آسیاب آن قابلیت تنظیم درجه ندارد و فقط قهوه را به اندازه مناسب برای اسپرسو آسیاب می‌کند.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۱.۵ لیتر
توان مصرفی۱۷۷۰ وات
میزان فشار بخار۱۵ بار
سیستم دم‌آوریبویلر تحت فشار
قابلیت‌های اضافیقابلیت جداشدن مخزن آب، نازل بخار، تولید کف شیر، مخزن شیر، آسیاب قهوه، سینی چکه‌گیر، بدنه استیل
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2052

۸. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2062

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعنی مدل CCM2062 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۲.۷ لیتری مباشی مدل CCM2062

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2062 را می‌توان به دلیل قدرت زیاد و قابلیت‌های کامل، بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی دانست. این دستگاه قهوه‌ساز پیشرفته، دارای صفحه نمایشگر PID است که دما و زمان عصاره‌گیری قهوه را نشان می‌دهد. همچنین، یک آسیاب قهوه با قابلیت تنظیم درجه هم دارد تا قهوه را به سایز دلخواه خود آسیاب کنید. پس از آسیاب نیز می‌توانید پودر قهوه را در مخزن مخصوصی که برای این کار در نظر گرفته شده، نگه دارید تا به مدت چند روز تازه و خوش‌عطر بماند.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۲.۷ لیتر
توان مصرفی۲۷۰۰ وات
میزان فشار بخار۲۰ بار
سیستم دم‌آوری بویلر تحت فشار
قابلیت‌های اضافیقابلیت جدا شدن مخزن آب، مخزن پودر قهوه، سیستم کاپوچینوساز، تولید کف شیر، نازل بخار، تنظیم میزان بخار به صورت دستی، آسیاب قهوه با اندازه ۳۰ درجه، نشانگر سطح آب، سینی چکه‌گیر، قطع‌کن اتوماتیک، عقربه فشارسنج، نازل بخار تمام استیل قدرتمند و نوردهی کلیدها
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2062

۹. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2061

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل ME-CCM2061 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۲ لیتری مباشی مدل CCM2061

اسپرسو ساز مدل ME-CCM2061 یکی دیگر از دستگاه‌های مجهز و کامل مباشی است که می‌توان آن را یکی از بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی نیمه صنعتی در نظر گرفت. این دستگاه دارای یک نازل بخار با فشار ۲۰ بار و توان مصرفی ۲۸۰۰ وات است که قهوه را به صورت کامل عصاره‌گیری می‌کند. همچنین، یک آسیاب قهوه با اندازه ۳۰ درجه به همراه مخزن پودر قهوه هم دارد تا هر زمانی که خواستید، قهوه تازه داشته باشید.

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۲ لیتر
توان مصرفی۲۸۰۰ وات
میزان فشار بخار۲۰ بار
سیستم دم آوریبویلر تحت فشار
قابلیت‌های اضافیمخزن پودر قهوه، سیستم کاپوچینوساز، نازل بخار، تولید کف شیر، تنظیم میزان بخار به صورت دستی، آسیاب قهوه با اندازه ۳۰ درجه، نشانگر سطح آب، سینی چکه‌گیر، قطع‌کن اتوماتیک، نوردهی کلیدها، نمایشگر PID، بدنه استیل ضدزنگ، عقربه فشارسنج و نازل بخار تمام استیل قدرتمند
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2061

۱۰. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2055

دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی مدل CCM2055 از برند مباشی
دستگاه قهوه ساز ۱.۷ لیتری مباشی مدل CCM2055

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2055 یکی از گران‌ترین مدل‌های این مقاله است که کارکرد صنعتی‌تری نسبت به سایر دستگاه‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم، دارد. بدین معنی که کار کردن با آن به مهارت بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل برای مصارف خانگی چندان توصیه نمی‌شود. این دستگاه بیشتر برای کافه‌های کوچک تا متوسط که باریستای حرفه‌ای دارند، مناسب است

ویژگی‌هاتوضیحات
ظرفیت۱.۷ لیتر
توان مصرفی۲۶۵۰ وات
میزان فشار بخار۱۵ بار
سیستم دم‌آوری بویلر تحت فشار
قابلیت‌های اضافیسیستم قطع خودکار، نازل بخار، تولید کف شیر، تنظیم میزان بخار به صورت دستی، تنظیم میزان غلظت قهوه، سینی چکه‌گیر، صفحه گرمایش و فیلتر متحرک قابل شست‌وشو از جنس استیل
جدول مشخصات اسپرسو ساز مباشی مدل ME-CCM2055

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی را از کجا بخریم؟

یک فنجان قهوه که با دستگاه اسپرسو ساز درست شده
بیشترین تنوع دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی را می‌توانید در ترب پیدا کنید.

شما می‌توانید تمامی مدل‌هایی که در این مطلب معرفی شدند را به همراه ده‌ها مدل اسپرسو ساز نیمه صنعتی و خانگی دیگر از مباشی و سایر برندهای ایرانی و خارجی، با بهترین قیمت از ترب خریداری کنید. ترب به‌عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوی محصول در ایران، امکان مقایسه قیمت و مشخصات هزاران محصول مختلف را فراهم کرده است.

اما شاید جزو آن دسته از افرادی باشید که به فروشندگان آنلاین اعتماد ندارید و همیشه خریدهای خود را به صورت حضوری انجام می‌دهید. خوشبختانه، ترب در هر دو حالت، امکان تجریه یک خرید مطمئن را برای شما فراهم می‌کند. اگر سخت اعتماد می‌کنید، فروشندگانی که دارای نشان ضمانت ترب هستند را انتخاب کنید. این فروشندگان سابقه طولانی و درخشانی در ترب دارند تا اگر کالای خریداری شده مشکلی داشت و فروشنده قبول نکرد، بتوانید وجه خود را از ترب پس بگیرید.

اگرچه اکثر مردم تصور می‌کنند که سایت ترب فقط برای خرید آنلاین کاربرد دارد، اما با انتخاب شهر محل سکونت خود در بخش ترب من، می‌توانید از امکان خرید حضوری از طریق ترب نیز بهره‌مند شوید. اگر شهر خود را انتخاب کرده باشید، با مراجعه به صفحه محصول مورد نظرتان می‌توانید لیست فروشندگان حضوری آن را پس از فروشندگان آنلاین مشاهده کنید.

کلام آخر

مباشی به‌عنوان یکی از بهترین برندهای اسپرسو ساز در دنیا، مدل‌های بسیار متنوع با امکانات و قیمت متفاوت دارد. این مدل‌ها شامل اسپرسو سازهای نیمه صنعتی هم می‌شوند؛ مدل‌هایی که به دلیل قدرت بالا، امکانات زیاد و قیمت مناسب، جزو بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های قهوه‌ساز در بازار به شمار می‌روند.

در این مقاله ۱۰ تا از بهترین اسپرسو سازهای نیمه صنعتی مباشی را معرفی کردیم و ضمن مرور مشخصات کلیدی، توضیحات مختصری هم در مورد هر یک از آن‌ها ارائه دادیم. مدل‌هایی که تنوع بسیار زیادی دارند تا شما بتوانید بسته به بودجه و نیازهای خود، بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی نیمه صنعتی را برای خود انتخاب کنید.

ردیفنام مدلظرفیتتوان مصرفیمیزان فشار بخار
۱مباشی مدل ME-CCM2051۱.۵ لیتر۱۳۵۰ وات۲۰ بار
۲مباشی مدل ME-CCM2058۲ لیتر۳۰۰۰ وات۲۰ بار
۳مباشی مدل ME-ECM2110۱.۵ لیتر۱۳۵۰ وات۱۹ بار
۴مباشی مدل ME-CCM2056۲.۵ لیتر۲۸۰۰ وات۲۰ بار
۵مباشی مدل ME-CCM2045۲.۵ لیتر۱۴۵۰ وات۲۰ بار
۶مباشی مدل ME-CCM2057۱.۵ لیتر۱۶۲۰ وات۲۰ بار
۷مباشی مدل ME-CCM2052۱.۵ لیتر۱۷۷۰ وات۱۵ بار
۸مباشی مدل ME-CCM2062۲.۷ لیتر۲۸۰۰ وات۲۰ بار
۹مباشی مدل ME-CCM2061۲ لیتر۲۸۰۰ وات۲۰ بار
۱۰مباشی مدل ME-CCM2055۱.۷ لیتر۲۶۵۰ وات۱۵ بار
جدول جمع‌بندی بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی

پرسش های متداول در مورد بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی کدام است؟

مباشی، اسپرسو سازهای نیمه صنعتی زیادی دارد که با توجه به متفاوت بودن بودجه و نیازهای هر فرد، نمی‌توان با قطعیت گفت بهترین آن‌ها کدام است. مدل ME-CCM2051، مدل ME-CCM2058 و مدل ME-ECM2110 برخی از بهترین اسپرسو سازهای نیمه صنعتی مباشی هستند.

اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی برای چه کسانی مناسب است؟

اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی برای افرادی‌که کافه یا رستوران کوچک تا متوسط دارند، نمی‌خواهند برای خرید دستگاه‌های صنعتی و بزرگ که قیمت بسیار زیادی دارن،د هزینه کنند و در عین حال یک دستگاه توانمند نیاز دارند، مناسب است. البته، قهوه‌خورهای حرفه‌ای که روزانه تعداد زیادی قهوه تهیه می‌کنند و صد البته، بودجه کافی هم دارند نیز می‌توانند مدل‌های نیمه صنعتی را انتخاب کنند.

قیمت اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی چقدر است؟

قیمت اسپرسو سازهای نیمه صنعتی مباشی بسیار متغیر است و به قدرت و امکانات دستگاه بستگی دارد. اما قیمت آن‌ها معمولا از حدود ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا حداکثر ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان ادامه دارد.

چه نوشیدنی‌هایی می‌توان با اسپرسو سازهای نیمه صنعتی مباشی درست کرد؟

تمامی نوشیدنی‌های کافی‌شاپی از جمله اسپرسو، کاپوچینو، موکا، آمریکانو، ماکیاتو، لته و سایر نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه را می‌توان با دستگاه‌های نیمه صنعتی تهیه کرد.

آیا اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی ارزش خرید دارد؟

قدرت زیاد، طول عمر بالا و امکانات کافی، دلایلی هستند که نشان می‌دهند اسپرسو سازهای نیمه صنعتی مباشی ارزش خرید زیادی دارند.

عرفان رحیمی صادق
عرفان رحیمی صادق

من فارغ‌التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستم و از سال ۹۴ تولید محتوا رو شروع کردم. اوایل، از زمانی که تولید محتوا رو جدی‌تر دنبال کردم، درهای جدیدی به روم باز شد و با افراد مهمی تو این عرصه آشنا شدم که سعی کردم از هر کدوم یه چیزایی یاد بگیرم.

2 دیدگاه

  1. ده مدل قهوه ساز،اسپرسوساز مباشی با ذکر جزئیات دستگاه ،قیمت آن معرفی گردید،سپاس از اطلاعات مفیدتان ،گرچه قیمت بالاتر،داشتن امکانات بیشتر و…می‌تواند خریدار را جهت شناخت دستگاه یاری نمایداما گستردگی سطح درآمد مردمی که قهوه مصرف می‌کنند این نکته را می‌طلبد که مشتریان کم تجربه با اعتماد بیشتری بتوانند باتوجه به سطح درآمد خود بهترین گزینه را انتخاب کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *